A brit Marketing Magazine összegyűjtötte, hogy kik voltak az elmúlt 100 legnagyobb hatású marketingesei.


Első helyen az Unilever alelnöke, Marc Mathieu.

Második helyen az Aviva marketing igazgatója, Amanda Mackenzie áll, aki a nehéz piaci helyzet ellenére is több sikeres kampányt mondhat magának.

A harmadik helyen a Procter & Gamble vezető marketingese, Roisin Donnelly. Aki ebben az évben igen nagy hatást generált (már most) hála a "Proud sponsor of mums" kampánynak.

 

A teljes lista innen érhető el

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr484524948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása