A márkák eddig is adhattak kedvezményeket, azoknak, akik check-ineltek náluk, de ez most még jobbá válhat.

A foursquare új fejlesztésének hála a márkák üzletei a különleges kedvezményekről küldhetnek üzenetet a legjobb check-inelőik számára. Az hogy ki tartozik ebbe a csoportba egy algoritmus állapítja meg figyelembe véve, hogy a felhasználók milyen gyakran és mennyiszer check-inelnek be a márka üzleteibe, illetve hogy milyen más márkákat kedvelnek még.

Ezzel az új lehetőséggel már olyan márkák éltek, mint a H&M, az Outback Steakhouse vagy a Wolfgang Puck. Remélhetőleg a továbbiakban csatlakozik majd a hozzájuk a foursquare-en található majd egy millió üzlet.

A foursquare termékmenedzsere, Noah Weiss így nyilatkozott:

Reméljük, hogy ezzel a funkcióval akár napi aktivitásra tudjuk bírni a márkákat, és észreveszik, milyen fontos foglalkozniuk a közösségi oldal felhasználóival. Nem csak új híveket kell gyűjteni, de a régieket is meg kell tartani.

A foursquare számos olyan applikáció van, ami a cégeket segíti a reklámozásban az új ügyfelek megszerzésében, ám ez az újítás sokkal inkább azokat a felhasználókat célozza meg, akik már most is valamely márka és/vagy márkák hívei.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr474670576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása