A YouTube-nak évek óta az a problémája, hogy a hírdetéseket hogyan tegye sikeressé - annyira, hogy a szolgáltatást igénybevevők is elégedettek legyenek vele. A Volkswagen megtalálta a YouTube adta lehetőséget.

A YouTube új funkciójaként a videók előtt egy-egy kisebb reklám szpot tud lemenni, ám ennek igen alacsony az elfogadottsága - sőt szinte csak reklámkerülés történik. A Volkswagen ezzel tisztában volt, ezért a YouTube adta másik lehetőséghez fordult.

A video megosztón rengeteg olyan video szerepel, ami egy népszerű video másolata, paródiája, silány verziójú feltöltése. A Volkswagen a kampánya során néhány videot ellátott a saját bannerével rajta "az eredetit támogatjuk" felirattal. A felhasználók, akik rákattintottak az eredeti videohoz jutottak el. A cég így erősítette meg a képet, hogy eredeti és utánozhatatlan.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr174550799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása