Az olimpia közeledtével egyre több reklám készült a sport és az olimpia témakörében, ám ezek többsége az Olimpia hivatalos támogatói készítették.

Azon cégek, akik nem az olimpia hivatalos támogatói jóval kisebb a sporthoz kötődő aktivitást generáltak, ám szerencsére vannak, akik kihasználták a meglévő lehetőségeket. Mint a Nike.

A Nike új reklámja egyszerű, ám talán mégis pont ezért lett ennyire sikeres.

A videóban végig egy duci gyerek kocog és közeledik egyre jobban felénk, miközben egy nyugodt hang beszél és a "Find your greatness" kampányt erősíti.

Számomra azért (is) nagyszerű ez a videó, mert pont azt a lehetőséget ragadja meg, ami fölött a többi reklámozó elsiklott. Mégpedig az átlag embert és annak helyzetét; tekintve, hogy az olimpián csak kisportolt, sikeres versenyzőket láthattak.

Ahogy a boltok eladási adatai is mutatták az olimpia megerősítette a sportszerek vásárlását, s ezt a trendet nagyon jól kihasználja a Nike reklámja.

Forrás: Mashable

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr94706359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása