A telekocsizás fogalma már itthon, Magyarországon is ismert. Ki né ismerné a dugók okozta kényelmetlenséget. Erre ad megoldást a Zivi.

"Valaki megy holnap kocsival Budapestre?"

Ki ne olvasta volna már a facebookon ezt a kiírást. A felhasználók már jó ideje használjak tudatosan és/vagy önkéntelenül a telekocsi módszerét. Van, aki a költségcsökkentés miatt, van, aki a társaság miatt és van, aki a kényelmi szempontok miatt használja. Erre a trendre adott választ a Zivi.

Miért is jó a Zivi?

A Zivi koncepciója, hogy egy olyan platformot teremtsen, ahol a telekocsi koncepciója érvényesülhessen.

Minden felhasználónak saját profil oldallal kell rendelkeznie.

Az egész központjában a bizalom áll, pont emiatt kell megadni az e-mail címet, a telefonszámot. Ha valaki kap és vagy felajánl egy hirdetést, akkor a rendszer megmutatja az elérhetőségeket és a közös ismerősöket.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr384669573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása