A social media és online marketinges szakemberek már évek óta hangoztatják azt, hogy igazán sikeres kampányt és márkaépítést csak úgy lehet végrehajtani az online területen nem csak egy-egy platformra kell koncentrálni, hanem ezeket a platformokat össze kell kötni. Ám ennek ellenére nagyon kevés olyan eset van/volt, ahol ez meg is történt volna. Ám a Coca-Cola most megtette ezt a lépést

A Coca-Cola új kampányának keretében egyszerre veszi célba a tizenéveseket a YouTube, a Facebook és a Tumblr platformján, amit celebek szereplésével indított el május végén.

 

Az üdítőmárka még februárben jelentette be, hogy 560 millió dollárt tervez a marketingre invesztálni.

A kampány kidolgozására és levezetésére a 360i digitális ügynökséget kérte fel.

Terveik szerint öt celeb fog megjelenni és aktívan részt venni a kampányban, az első ilyen, akinek személyére fény derült, nem más, mint Jason Derulo, az American Idolban ismertté vált énekes. A további négy személy kiléte még ismeretlen.

Míg a tumblr-en és a Google+ az aktív interakció platformja lesz, addig a további social media platformok inkább kulisszák mögötti tartalmakkal fog operálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr714560206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása