2012.06.01. 21:56
Social Media: közösségi össztűz a Coca-Colától
A social media és online marketinges szakemberek már évek óta hangoztatják azt, hogy igazán sikeres kampányt és márkaépítést csak úgy lehet végrehajtani az online területen nem csak egy-egy platformra kell koncentrálni, hanem ezeket a platformokat össze kell kötni. Ám ennek ellenére nagyon kevés olyan eset van/volt, ahol ez meg is történt volna. Ám a Coca-Cola most megtette ezt a lépést
A Coca-Cola új kampányának keretében egyszerre veszi célba a tizenéveseket a YouTube, a Facebook és a Tumblr platformján, amit celebek szereplésével indított el május végén.
Az üdítőmárka még februárben jelentette be, hogy 560 millió dollárt tervez a marketingre invesztálni.
A kampány kidolgozására és levezetésére a 360i digitális ügynökséget kérte fel.
Terveik szerint öt celeb fog megjelenni és aktívan részt venni a kampányban, az első ilyen, akinek személyére fény derült, nem más, mint Jason Derulo, az American Idolban ismertté vált énekes. A további négy személy kiléte még ismeretlen.
Míg a tumblr-en és a Google+ az aktív interakció platformja lesz, addig a további social media platformok inkább kulisszák mögötti tartalmakkal fog operálni.
Szólj hozzá!
Címkék: youtube facebook twitter social media tumblr Coca-Cola Jason Derulo American Idol
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.