A General Motors májusi nagy kivonulása óta igen feszült volt a hangulat a Facebook és a General Motors között.

Ám úgy tűnik, most változás állhat be ebbe a kapcsolatban. Legalábbis erre utal az, hogy a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon a cég vezetője nem csak hogy találkozott egymással, hanem azonnal tárgyalóasztalhoz is ültek.

Habár eddig semmi nem történt hivatalosan - a General Motorsnak további igényei vannak arról, hogy milyen adatokat kapjon a látogatóiról -, ám azt megerősítették, hogy valóban a hirdetési lehetőségekről tárgyaltak.

Forrás: New York Times

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr154631971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása