A 2008-as pekingi olimpián még nem volt igazi közösségi médiás jelenlét, ám ez a mostani olimpiáról már nem mondható el. A sportágaknak saját profiljuk van, hogy a felhasználók így is értesüljenek a legfrissebb hírekről, s közben pedig a sportolók lájkolhatók a facebookon.

Az Exact Target egy infografikát készített az olimpiáról.

20120727-Socialympics-and-The-Twitter-Games.png

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr134695657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása