A brit reklámtestület betiltoltotta a Durex egyik online reklám szpotját a hozzájuk beérkező sok panasznak. A panaszok arról számoltak be, hogy túl magas a reklám erotikus tartalma.

A szpot egy síkosítót reklámoz, amiben olyan nők láthatók, akiknek nagyon nagy örömöt okoznak.

A reklám készítői azzal védekeztek, hogy a termék szexuális mivolta miatt mindenképpen tartalmaznia kellett a reklámnak erotikus/szexuális tartalmakat - vagy legalábbis arra utaló képvilágokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr44548179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása