A Dodge-nak fő célcsoportja a fiatal korosztály. Egy réteg, akik idejük nagy részében online vannak (számítógép, telefon, ipad, stb), ezért természetesen a cég is próbálja elérni a célcsoportját ezeken a platformokon.

Egy képet posztoltak a twitterre, de hiba csúszott a dologba. Elvileg egy dodge-ot akartak, ám valami egészen mást sikerült. A képp itt látható:

dodgelol_1.jpg

Eléggé hamar észrevehető, hogy nem egy Chrysler van a képen, hanem egy BMW - amit egy szemfüles olvasó meg is említ a kommentelők között.

Kérdés, hogy ehhez mit szól/szólt a BMW. Ha szemfülesek, akkor kiraknak valami vicces dolgot, ami erre reflektál...

Hát igen, manapság nagyon nehéz egy megfelelő twitter account managert találni...

Forrás: Twitter

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr814902038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása