2012.11.11. 16:52
[Social Media] A Dodge-on röhögnek - hiba csúszott a gépezetbe
A Dodge-nak fő célcsoportja a fiatal korosztály. Egy réteg, akik idejük nagy részében online vannak (számítógép, telefon, ipad, stb), ezért természetesen a cég is próbálja elérni a célcsoportját ezeken a platformokon.
Egy képet posztoltak a twitterre, de hiba csúszott a dologba. Elvileg egy dodge-ot akartak, ám valami egészen mást sikerült. A képp itt látható:
Eléggé hamar észrevehető, hogy nem egy Chrysler van a képen, hanem egy BMW - amit egy szemfüles olvasó meg is említ a kommentelők között.
Kérdés, hogy ehhez mit szól/szólt a BMW. Ha szemfülesek, akkor kiraknak valami vicces dolgot, ami erre reflektál...
Hát igen, manapság nagyon nehéz egy megfelelő twitter account managert találni...
Forrás: Twitter
Szólj hozzá!
Címkék: hiba kép bmw dodge poén twitter chrysler social media
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.