Európa legmagasabb keresetű fogyasztóinak majd' háromnegyedét (73,5%-át) éri el a tévé, mint médium.

A felmérésből kiderül, hogy az elérésben a második helyen a sajtót lehagyva az internet szerepel 58,3%-os értékével. A sajtó a harmadik helyen áll (33,5%), amit szorosan a mobil követ (26,9%-kal).

A megkérdezettek az üzleti-pénzügyi kérdésekben az internethez fordulnak (42%-uk). Ezt az újságok, tévék, magazinok és mobilok követik.

A világhálón hat hónap alatt elköltött pénz 1039-ről 1429-re nőt 2011-ről 2012-re. Ezek általában szállodafoglalások, könyvvásárlások és utazások voltak.

A közösségi oldalak tekintetében a facebook megerősítette a helyét (immár 55%-os), a második helyen, lemaradva a linkedin áll 17-al, míg a harmadik helyen a twitter van 12%-al.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmanias.blog.hu/api/trackback/id/tr174547729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása